Kalite politikası

Amacımız müşterilerimizin üst seviyede memnuniyete sahip olmasıdır. Müsterilerimiz bizleri kalitemizle tanımalı ve değerlendirmelidir. İşte bu sebepten dolayı yapacaklarımızı planlarken müşterilerimizin isteklerini göz önünde bulunduruyor ve  yüksek kaliteli ürünlerimizle yolumuza devam ediyoruz. Tüm WIKA çalışanlarımız kaliteye ve müşteri memnuniyetine önem vererek toplam performansımıza katkı sağlıyorlar.

 

Kalite sorumluluğu

Kalite için talebimiz sadece ürünlerimizle ilgili değil, aynı zamanda çalışanlarımız, müşterilerimiz ve tedarikçilerimizle de bu bağlamda ilişkiler kuruyoruz.

 

Çalışan sorumluluğu

Tüm WIKA çalışanları uygun teknik ve ekonomik koşullarlara göre kendilerini hazırlayarak çevresel sorumluluklarıyla birlikte ürün faydalarıyla birlikte müşterilerimizin gereksinimlerine en uygun çözümleri bulmakla yükümlüdür. Şirketin her çalışanın kalite hedeflerinin gerçekleştirilmesinde kendi bölgelerinde katkıda bulunur. WIKA hiyerarşi payı içindeki tüm bölümler ve işlevsel alanlarda her bir çalışanın, kendi çalışma kalite ve performansından sorumludur. Kalite hedeflerinin başarısı önemli bir yönetim görevidir. Çalışanların iş performansının kalitesi onun değerlendirmesinde özel bir öneme haizdir.

 

Tedarikçilerle işbirliği

Müşterilerimiz için daha faydalı ve yenilikçi olabilmek için tedarikçilerimizden de tıpkı bizim gibi üst düzey kalite sorumluluğunu beklemekteyiz.

 

Sürekli Gelişim

Sadece onların hatalarını değil hataların ortadan kaldırılması gerektiğini de önemsiyoruz. Hataların önlenmesi ve ortadan kaldırılması bizler için önemlidir. Yönetimsel verimliliğin devamlılığında, kalitenin sürdürülebilmesinde ve böylelikle maliyetlerin azaltılması ve maliyet açısından etkinliğin Yönetim Bilgi Sistem'i ile desteklenmesi Yönetim Kurulu'nun iş yönetimi ile gerçekleştirilmektedir.